tisdag, december 18, 2007

inte alls kuligt

var nere i tröllhättan igen. denna gången på sport skade kliniken. jag har ju inte världens bästa fötter eller knä'r. fick råd av en professionell snubbe som visste vad han snackade om att träna speciella övningar avsedda för mig 4dagar/veckan i 2 månader framöver. annars kan jag åka hem efter 2 månader i whistler menade han och dra på mig en skada efter 6 månader om jag inte börjar träna nu nu nu.mina skinker är tydligen enorm skillnad i (storlek? hihi) och styrkan i min underkropp är väldigt olika på höger och vänster sidan. ska ge mig an första passet nu. ouuuuuuuh. ;(

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan väl inte ha någon styrka överhuvudtaget i din lilla cheesburgare till röv?!

Gustav & Karl sa...

det är ju så att högra skinkan består av en dubbel-cheese-bacon och den vänstra av en vanlig cheeseburgare.....

He sings... sa...

get well son.