lördag, februari 09, 2008

3 weeks nu

farligt jobb det där.
MangeV lämnade oss igår, lätt bagrus och utan visa kort.
Adam vid smokers lounge i infamous Khybers pass.
Adam igen. här på väg till baksidan av flutebowl.
creekside. dowloading. hoppas på anja P om 2 veckor!
ajajaj. fet smäll, ena killen gick i däck :S
loeken och min tjej soffar hönnd.


ja nu är det en vecka sen sist blogginlägg, en dag sedan magnus åkte, tre dagar till la Familia + Therese + Alex kommer, tre dagar sedan vi var på bills locals night ännu en gång.
i onsdags kom Johan från squamish upp och visade oss khyber. efter halva åket kom jag ju på att där hade jag åkt förra året. heho. det var en really fun dag.
natten till torsdag kom det 18cm så vi hade en ekstra really fun dag på torsdagen vill jag lova.
Torsdag kväll "firade" vi av Magnus på fetaste Sushi Village. riktigt bra place. drack Sake för första gången med. och lärde mig äta ORDENTLIGT med pinnar. wihoo.
på tisdag väntas 20-25cm fresh!

stay fly.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ser riktigt härligt ut, var khybers lika bra som man läst
snart kommer vi

Anonym sa...

fan va kul det ska bli. stay black.

Kalle sa...

jag gråter mig till sömns när du skriver så....

Anonym sa...

skall bli fantastiskt kul å komma bort till er! längtar efter dej lelle gubben!