måndag, januari 21, 2008

näseblod

det var soligt som bara den igår men blåste skit mycket. dom vet inte vad riktig nordisk kyla är verkar det som eftersom det var varningsskyltar med "super cold and high winds" och risk för köldskador osv osv... iallafal, åkte fel håll igår (Switch som det kallas) lite grann på en transport sträcka och skulle bara vända om till regularis och får ett sånt nybörjar hugg när jag är 90grader runt på tårna och dyngar i näsan så det börjar blöda en hel del... ouhhhh. mini spricka i mina goooogles också. och nu dagen efter har jag cp ont i brystkassen, bara jag skrattar eller vrider på mig gör det mongo ont. ouhhh igen. vi är inte helt inställda i tiden än, vaknade 7 idag med. och imorgon är det locals dreck på buffalo bills. kan bli kuligt... Over

6 kommentarer:

Anonym sa...

rookie. muhuhuhhhuu

He sings... sa...

no stress gullan. inte hetsa om du har ont, vila istället.

ps. det e väl onsdagar det är local dreck på bills?

Anonym sa...

you could say I'm a rookie. hihi. kanske var savage bäjgel imorn då?

Kalle sa...

ea... ring o kolla med kallerian först.... hihi... Säker att det inte va tån du brände... roligt att du bloggar...

Anonym sa...

näseblod vill inte mammor höra om, var hjälmen på...
Puss på dig o hälsa de andra

Anonym sa...

n00b ?